onsdag 19 mars 2008

17 mars

bara sex dagar till james nu:) längtar sönder, men vad ska man göra?
kom till skolan och var påväg till salen där vi skulle ha sven men då får jag höra att vi ska vara i datasalen ist, vi skulle börja på nått projekt om vad vi gör på fritiden? ja de enda jag gör är ju att sitta vid datan och göra läxor ha-ha, gymmet blir ju inte så ofta längre..och sabat gör inte heller nått på dagarna förutom skolan så vi fick lov att skriva om volleyboll istället haha, ja sen var de matte men då kommer sabat och säger att vi ska gå till matsalen för rektorn skulle hålla tal om allt de här med skolan, lärare och allt de, så hade jag inga skor, men jag tänkte de är inge blött om man går där under taket, så de gjorde jag och de va inte så blött, men så var de inga i matsalen, då kommer peter en lärare och säger att de är i gympasalen vi skulle vara, och den sitter ju inte enns ihop med resten av skolan och utan skor och allt, så då såg jag städaren och frågade om jag kunde få låna två plastpåser och ha på mina fötter, a de fick jag, men de gick ju verkligen hur bra som helst haha, ramlade ju av fort som fan, så blöt blev man haha, som turvar på tillbakavägen fick jag låna en sko av lisa=D
svenska som vanligt sen, och sen no, och när jag maria och niclas hade precis gått till ett grupp rum och skulle börja jobba så ja vad tror ni inte händer? brandlarmet går IGEN, men den hära gången har man sina aningar att man vet vem de är..några hade lagt ett brinnande pappet vid brandlarmet på tredje våningen och de blev inte lärare glada över för de va så många dog i göteborgsbranden för några år sen.
och så är ju kemisalen där uppe så ja lite farligt faktiskt, men undrar vad folk tänker med!
ja sen so som vanligt, david hjälpte mig och josefine med so provet, så nu hoppas jag att de kommer gå bra, känns som jag kan det mesta, ska repetera lite med senare ikväll:) längtar till lovet, behöver vekrligen de nu..
nej nu har jag skrivit, så ni säkert inte enns kommer orka läsa haha:D

bbye

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png