onsdag 19 mars 2008

18 mars

blir blogspot ist för lifestory..

skoldagen börjar med kortaste sven lektionen, sedan ingen matte..så då var de bara att sitta och vänta tills musiken började, inget speciellt nyss med den, förutom att vispelade nån påsksång idag haha tråkig men vad ska man göra:) lunch sen och sedan so proooovet som alla har gått och väntat på haha:D de gick väl sådär: ) hoppas på ett g iallafall, skrev på vg men jag tror nog inte de är tillräckligt bra!
sen skulle vi ju ner till konstmiseet med klassen och lyssna på han roiter eller hur de stavas haha, han sa ju exat samma saker osm när vi var där i sjuan och visade exat samma bilder så ja de va ju värt:)
fick höra idag i skolan att tanja kommer tillbaka på måndag:o asså neeeej , och till våran klass också de va ju kul:) hahah idag i cafeterian hade seb och karwan en liten uppvissning:D har dne på film på mobilen så om ni vill se säg till ahah, fan vad jag garva:D så jäkla fula hahah
efter konstsaken, gick jag häll maria sabat och joni till polishuset och skulle hämta ut maria legitimation, passade på att träffa pappa och tigga lite fika pengar haha, han hade bara en tjuga på sig, och jag köpte en chokladboll som kostade 28 spänn:o lite dyrt haha, men fick låna 8 kr av hälli:) sen gick vi bara runt lite i de bajsiga snöovädret, alltså helt ovärt när de är plus grader ute.
nu ska jag käääka upp min apelsin, och kanske göra matteläxan om jag orkar:D den är ju till på torsdag men den är så dryg ahah:D GG ikväälll:) OOOJ justja nu sak jag ladda hem step up 2 JAG HAR LÄNGTAT SOOOOOOM FAN NI KAN INTE ANA:D hoppas den fiiiiiiinns:) PYSSS

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png