fredag 21 mars 2008

21 M A R S 20zero eight

som jag skrev så skulle vi storma marias hus och hämta henne och åka till spicy hot:D hon fick ha ögonbindel på sig hela vägen dit och sen ta av sig den:D, när dom va och beställde mat, sara och josefine så frågade dom om dom kunde komma och sjunga för maria nä maten kom:D de gjorde dom yey:D vi sjungde ju med såklart:) sen satt vi där och åt, hade mysigt pratade skrattade och så:) maria blev glad:) sen så skulle jag och maria åka buss hem, men de stod inte när den skulle komma så marias syster kom och hämtade oss hehe:) resten skulle gå på stan lite, tror nog bara att de var hm som var öppet haha:D iallfall så kom vi hem till maria, och maria gick in för hon hade gäster, och jag tog min cykel för att åka hem.
gjorde ett stopp vid farmor för att önska som glad påsk eftersom jag inte tror att vi sak träffas nu i påsk nånting, inte vad de är bestämt iallafall, men dom var inte hemma så jag begav mig hemmåt, och nu sitter jag här:) vet inte vad jag ska göra tooonight hör av diiig:)

kyyyyyyyssss

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png