fredag 28 mars 2008

27 mars

som sagt, jag och madde tog en promenad ner till staden i går då:) och jag kan säga att jag hade stäääändig smärta i benet hela vägen:o, vet inte vad de berodde på.
men iallfall vi strosa omkring lite, och jag hitta ett par uuuuuuuur snygga skor som jag velade på att köpa ganska länge, men de fanns inte i min storlek endååå, men jag skulle lätt kunna köpa dom endå och typ ha en sula ahaha:D får se har inte nå mycket pengar lvar heller, och de ska ju räcka hela april kul att veeerkligen kommer göra det haha:D
vi åt lunch på spicy (igen) haha:D sen strosa vi omkrin lite, och hade lite garvattacker inne på designe torget när vi läste upp våghals korten hahah:D iallfall sen åkte vi hem och jag åkte iväg till gymmet med sara, där va också dilan och mrkoci, fast hon va inte kvar så länge när vi kom.
OCH SÅKLART kommer snyggígeeeeen:D hahah alltid nått att kolla på=D
sen åkte vi hem och jag åt lite mat och duschade, och som sagt bestämde mig för att kolla påen film, de blev pretty women:)
så hade jag ju carmen brevid mig som låg och mös med mig:) hon brukar aldrig komma rtill mig självmant, men nu kom hon och kraffsade på dörren och ville in och upp i in säng, heheh hon är ju bara för go:D
sen lyssnade jag lite på ipoden, och sen belv de ZZzzzZzZZzZZz

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png