måndag 31 mars 2008

första skoldagen började bra:) blev bara sämre och sämre och fick cykla hem skit tjurig och deppig som fan, och har jäkligt mkt so att göra nu så ja kul,
började på svenskan när jag skickade ett sms och karwan tog min mobil, KUL när jag sällan skickar sms för den delen..fick tillbaka den lite senare iallfall de va ju bra, sen på no som vi inte fick göra klart så våran redovnissning kommer gå S Ä M S T, så började vi på nått nytt som jag inte fattar ett skit av och vi fick en läxa på de som jag inte heller fattar nått skit av, så fick vi redo på provresultaten och jag stod två i kön och var jäkligt spänd för ajg var nästan säker på att jag skulle få hyffsat bra iallfall för ajg tyckte de gick väldigt bra för att vara NO på provet så ja, emn tror ni att jag fick bra elelr? NEJ fyfan de förstörde hela min dag, när man pluggar i en hel vecka varje dag och tycker tillochmed att de går bra på provet så går de sämssssst? FYFAN jag hatar de så jävla mycket så de inte finns.
nu ska jag göra so och deppa så skriv nått kul på msn och muntra gärna upp miiig<3

2 kommentarer:

JOSEFINE sa...

man kan inte vara bäst på allt älskling :)<3

JESSICA MOLIN sa...

nej men jag blir bara så besviken över mig själv:( uuush på no

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png