fredag 28 mars 2008

i am B O R E D, har inget att göra en fredag:o? kollade nyss på jumper, en jäkligt bra flm, kan jag verkligen rekomendera:)
de äre så störande, för de är buggare som håller på här utanför vårat hus, låter som fan ju haha, längtar tills vi flyyyyyyyyyttar, om ett år fan, åååh kommer dö vi ska flytta till kordsängsgärdet om ni inte visste de:) mamma och anders har ´redan bestämt ny spis, fläkt (fulaste) och ny kyl och frys:) själv får vi ju bestämma våra tapeter, jag och madde (som då delar rum) men de gör nte så mycket för hgon är inte där så ofta endå:) ska ha en fototapet på manhattttttan:D de längtar jag verkligen till:)
men nu har jag iallfall bestämt att jag ska vara med sara ikväll:) så om någon vill hitta på nått säg bara till:)
OCH SAAABAT KOMMER HEM IDAG:D:D jag slår vad om att hon är bruuuuuuuuun, hon har ju varit i grancanaria tror jag destavas haha:D? ush ush vill med komma bort till nått varmt
men ska ta mig en dusch nu tror jag
PYYYYSSSS

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png