lördag 29 mars 2008

kolla in mitt nya utseende på bloggen som mads gjorde åt miiiig:) säg vad ni tycker:`)? blev de bra:D?

kom hem från sara för ungefär en timme sen, jag solade solarium för första gången i mitt liv haha:D de va riktigt skönt faktiskt:) sedan solade sara och sen gick vi hem till henne för att baaada bubbel yeee:) de va riktigt skönt.
vi prata och skratta och bara hade de mysigt:) ska sova hos henne i morngon då, så vi går väl på big mac:) träffa lite people
klockan är halv ett, är inte ett dugg trött, snacka om att jag inte kommer kunna sova på söndag, så kommer jag inte orka gå upp på måndag, men de skiter jag fullstädning i , för den hära sista helgen ska ajg sova ut innan allt jobbiga börjar i skolan igen så puss och hejdååå:) ( k )

1 kommentar:

madelen.n sa...

jäääääävligt snygg design måste jag säga!
är det big mac nu förrästen?

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png