onsdag 26 mars 2008

vad dryyyygt, jag som nyss hade skrvit den hära dagen som stannade in data så att jag inte kunde spara de, de va liksom ganksa mycket som jag hade skrivit också, men börjar väl om då:) jag och min syster träffade min andra syster på stan runt ett:) och barnen såklart:) vi gick runt lite och kikade på barnkläder till melwin och isabella:) sedan så gick vi till spicy hot och käkade lunch:) nr 14 mumma
efter de så skulle sandra till BVC med bella, så jag och rebecca passade melwin medans:) bella hade gått upp lite och blivit längre, innan så hängde hon inte med i sin kurva men nu har hon kommit igång:)
efter vi var klara där så kikade vi lite mera på barnkläder, jag skickade iväg ett sms till sara och frågade om vi skulle gymma idag.
så halv fem skulle jag hon och dilan ses på bellevue, klockan va då fyra när ag var på stan så de va ju bra:) så jag slängde mig på bussen och var hemma kvart över ungefär, så jag bytte om och började packa lite, slängde mig på cyklen när klockan var fem i halv, så jag hann iallafall:D
så vi kom dit och ja började gymma haha, de är skönt när de är vi för vi har alltid nått intressant att prata om hahah:D
men nu sitter jag är och skainte skriva så mycket mera, för om en kvart är de so you think you can danceeee:) de är sjukt hur mkt folk skämmer ut sig nu när de är uttagningar hahaha garvar ju fan ihjäl, men visssa är ju bara för bbbbäst:) som mariooo:D
och jag längtar till sommaren sjuuuukt mycket, jag hoppas verkoligenatt jag får de dära sommmarjobbet på saras mammasjobb:) men nu ska jag inte skriva mera haha:D de är så sjukt för varje gång jag skriver de så kommer jag bara på nått nytt att skriva:D
MEN HEJDÅ:D

PEAC'E

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png