söndag 30 mars 2008

yep, lovade ju att jag skulle blogga idag om gårdagen:) så här kommer de, jag och sara fixade oss lite till bigmac, och jag har alltid tyckt att de är tråkigt där haha, men jag följde ju såklart ändå med för saras skull:) och vi GICK dit, och hela vägen dit var jag så jäääävla kissnödig och sara blev också de efter ett tag, så de blev akut toa när man kom dit kan jag lova haha
men vi kom dit träffade nåra och ja, den är ju som den brukar vara förutom att den slutar tio i år och inte håller på hela nätterna, men vi tog bussen hem till sara och hennes lillasyster gjorde iordning ägg till oss och henne:) så satt vi och åt äggmacka och kollade på bröderna lejonhjärta, en mkt bra film må jag lova
den tog slut och vi va jeeeeekligt trötta kan jag ju säga, så de va bara att bädda ut och krypa ner sen slocka man ju nästan direkt ZZzZzzzzZZZz:)
vaknade runt elva eftersom sara hade satt klockan på de för hon hade dans, och mamma ringde och fråga om jag skulle med till sandra och co:) ville jag ju såklart, så jag cyklade hem och när jag kom och så var mattias och melissa här, mattias behövde lite hjälp med melissa eftersom han har ju krockat och har väldigt ont justnu, men de är bra med han annars tur de:)
så vi åkte hem till sandra och fikade lite och så:) va där ett tag sedan så åkte vi hem igen och nu sitter jag här och ska snart börja städa uuuuuush hatar de haha men men:)
tror iallafall inte att jag har några läxor att göra nu till skolan, ennu skönare hehe, så ja nu ska jag väl sätta igång, kul att komma tillbaka till skolan och träffa alla iallfall:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png