tisdag 1 april 2008

fick sluta en timme tidigare idag- skönt de:) redovisade på so, själv hana hatar de men men de är bra att lära sigeftersom vi ska ha de i svenskan snart också:), skolan va helt okej idag, fick våra omdömmen och dom va verkligen fiiina eller vad man ska säga:) nöjd iallafall, tack för de!
JUSTJSA förutom pia som sa att jag hade glömt lämna in tre läxor, jag har fani mig lämnat in alla denna termin för ajg sa till mig självatt jag skulle skärpa mig så jag måste gå och prata med henne om de i morrn, hoppas de blir bra.
nu är jag hemma och sitter ute på balkongen och pluggar, så jäääävla fint väder idag ju, kan inte förstå verkligen vår nu, de känner man
ikväll sen så ska vi åka hem till markus (anders son) och fira honom som fyller 22:) grattis till honom
sen blire väl mera plugg ivkäll, de blir att börja träna till hk nu också eftersom de är prov på fredag kul verkligen, hatar hk
nej nu ska jag återgå till mitt kemiarbte bläää

hade:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png