fredag 18 april 2008

oj nu glömde jag bort att skeiva igår, eller rättaresagt jag hann inte f´ör ajg va dööö trött när jag kom hem från pappa, ´jag och syster hade ju vart barnvakt, papap och linda åkte vid kvart över fem och vi kollade på bolibompa med dom haha, dom älskar de vekligen speciellt maja, men sen när klockan blev sju så fick dom välling och skulle sova, och dom somna direkt:o man hörde inte ett litet knyst innifrn deras rum, så de va ju skönt:) sen kom dom hem runt nio och pappa skjussade hem oss, dagen i skolan har vart som vanligt då, så behöver inte skriva nått om de:) men idag så nu när ajg vaknade upp så kände jag mig heeelt matt i kroppen, ont i halsen när ajg pratar eller gör något, hostar så de gör ont i revbenen, har ju vart förkyld hela veckan så kanske skulle stannat hemma från början, man vet ju inte..men så nu är jag hemma idag, ska tjäna lite caaash och städa:) hehe får se om jag orkar allt, så jobbigt att damsuga haha, nej men nu ska jag kila ut med carmen en sväng sen börjar jag nog:)

BYE

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png