måndag 28 april 2008

okej, en snabb och sen bloggning nudå, för de har vart en låååång dag, började med sv/eng som ALLTID får mig på dåligt humör för jag hatar dom lektionerna, så jag var lite klagig och ja, så jag fick lite skäll efteråt, maria tyckte att jag hade en liten konstig attityd?! jaja..matte sen, var som vanligt lunch och innan gick jag och pratade med karwan om min svenska redovissning, sa att jag inte kunde göra om den så han gav mig ett förlag att jag skulle göra om den fast jag väljer något annat lite fort som jag vet mkt om..hm? ge gärna förslag..
no och sedan so, och där fick man också lite skäll för jag inte hade skött mig så bra haha, nej men jag va väl inte på så "bra-jobba-humör" eller vad man ska säga men men, är så sjuuukt skol-trött just så jag vet inte vad

men sen efter skolan så följde jag med sara hem och vi åt lite och cheka tv, sen bar de av till konfen för lite konfen träning till redovissningen, jag tycker vi har lyckats bra och jag tror nog att vi kommer få till de väldigt bra, mkt små-pussar på träningarna blir de ju hehe;)
imorrn är de ennu mera träning med sång och hela köret..iallfall jag kom och och åt mat och gjorde matteläxan, och mamma kom in i mitt rum för ett tag sen och berätta att dom hade haft nått slags "medium" på jobbet som hade tagit kontakt med någon anhörig som hade gått bort och kolla om dom fanns med oss, och de visade sig att dom hade fått kontakt med min morfar och berättat för mamma att han fanns här hos oss och vakade över oss, och att han visste att vi hade väldigt mkt barn runt om kring oss som stämmer in väldigt bra och att vi ska flytta om ett tag och som också stämmer, så hade han ssagt att de är mamma som puchar oss med flytten och de hela..lite läskigt faktiskt men de känns skönt att han finns vid oss och är här med oss, saknar han och mormor så FRUKTANSVÄRT<3<3<3

nu ska jag ta och sova godnatten<3

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png