torsdag 22 maj 2008

man är ju bara för sugen

SHOPPING SUGEN SHOPPING SUGEN SHOPPING SUGEN
eller vad säger ni:o? är man inte bara för shoppingsugen vid den hära tiden? eller inte bara vid den här tiden utan nästan jääämt, iallfall idag, för om man har haft en sån här deprimerande dag som jag då vill man inget annat än shoppa..
fan förkyld som attans, allt har varit peeest idag, och jag har inget mer en min egna pappa att skylla på
jag bor inte hos han nej, vi umgås knappt nej..men har han inte mage att ringa för de eller? jag har inte träffat han sedan den 4 maj om jag ska vara korrekt, på min konf, och de va ju inte länge då heller för han kom inte på efterfikat (ovanligt?) nej, inte direkt
alltså jag saknar ju han som fan..och justnu för vi har inte setts på länge elelr så hör han inte av siiig, nej ush vad arg jag blir alltså
jag orkar inte går runt och tänka på de, och må dåligt över de. jag saknar han massor, justnu önskar jag att jag iallfall bodde där någon dag, så vi kan träffas mera

nog pratat om de:) idag efter skolan satt jag barnvakt åt min söötaste systerdotter Isabella:) kyss på henne
de gick hur bra som helst, själv var jag också, så lite närvös är man ju hehe
men de gick bra, lite gnäll här och var men annars helt priiima:)
både sandra och anderas jobbade, så sen skjussade dom hem mig, eller ja till gryta för jag hade min cykel där, så jag hämtade den och cyklade hem
tog mig en kopp teee för jag har världs ont i halsen, och kul att vi ska ha spåret på tid i morgon då, alltså döda mig snälla:)
nu ska jag ta mig en dusch sen sova, eller ja plugga de sista på engelskan..:)))

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png