lördag 24 maj 2008

svidande lääääppar

kom nyss hem från marknaden, de va väl inte lika roligt där dom igår menmen:)
ja de har väl inte direkt hänt något speciellt, eller kul
eller jo förresten fyfan när vi åkte en karusell, så skulle sebbe spotta för att kolla om de snurra runt, så ser jag hur en loska kommer mot mig och sätter sig på min kind, alltså euk vad äääckligt
mina läppar är hur torra som helst och svider så attans,och min näsa dödar mig verkligen..jag kan inte fatta att jag är förkyld eftersom jag nyss var de!
ligger iallfall i sängen med maddes bärbara, lånar den, och jag orkar inte skicka sms och fråga så om du läser de här så lånar jag den haha:D

blir lite fundersam på om jag ska försöka spara ihop till en egen, fy vad skönt de skulle vara att ha en..men som sakt kommer jag kunna spara ihop till en?:) STORT nej
ni vet ju hur jag är, så fort jag får mina pengar så går jag på stan och köper en massa haha
önskar jag kunde vara lite mera sparsam, och jag önskar átt jag kunde få lite mera pengar i månaden:D
ush imorrn blir de pluggdag, kemi prov på onsdag ju, och jag VET att jag ändå aldrig kommer klara mig, de är helt sjukt hur mkt eller lite eller på olika sätt jag än pluggar så kan jag aldrgoi få godkänt på no-prov, hatar de verkligen
men nu ska jag lägga ifrån mig datorn och sova och verkligen drömma igenom hela kemin haha NOT:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png