onsdag 25 juni 2008

cause you cant stop the beeeat

hehe, har jag fått lite hairspray känsla i mig? oh hell no
jag hatar den filmen, men "you cant stop the beat låten" börjar kittlas lite i kroppen ahah, man vill bara kunna hela texten och sjunga med, men jag föredrar highschool musical:):) den filmen älskar jag haha:) är lite disneyfreak av mig såklart

nu är jag påväg att åka hem till min tränare, vi ska skriva på övergångspapper till tillberga, jag hoppas jag gör rätt nu att börja i handboll igen, får väl hoppas att jag inte tappar intresset
dock tyckr min mamma att jag gör fel, hon säger att hon "känner på sig" att jag inte vill de här egentligen eftersom jag velar så himlans mkt fram och tillbaka med handbollen..aja, jag får helt enkelt bevisa att hon har fel:)

slänger upp en bild som jag tog innan skolavslutningen, man är ju inte så fotogenisk av sig haha men man måste ju ändå bjuda på sig, när man ahr en logg vill väl folk se hur man ser ut:D

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png