söndag 29 juni 2008

STOCKHOLM

hemma från sthlm:) de va hur kul som helst
började på tåget, och jag kan säga att vi hade tur som fick sitt platser, de blev mycket härliga skratt, och sen kom vi till stan och jag hade längtat efter att gå till butterix så vi gjorde de
sedan bar de av mot grönan, och jag kan säga att jag inte har skrattat och haft såhär kul på LÄNGE, jag har verkligen så jäkla roligt med er sara och dilan:)
inne på grönan, ja de vart väl bara av att börja åka allting:D
och jag har en ny favorit, katapulten hahah tror jag och sara åkte den tre gånger, sara åkte fyra tror jag, de va ju ganska långa köer också, träffade cappe och petter där inne, så vi gick med dom lite också
men jag orkar inte skriva allt som gjorde och allt som sades eller hur man ska säga haha
vi hade en jäkligt rolig dag iallafall, jag tog dock inga bilder, så de blir inga bilder på bloggen, men om ni kollar dilanhassanpour eller sararydberg på bdb så kommer de nog bilder framöver:)
nu sitter jag här och sara ligger i min säng och läser veckorevyn, får se vad vi hittar på senare
PUSS

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png