onsdag 25 juni 2008

HÅLL DIN HUND KOPPLAD

när jag går ut med min hund, å har jag henne alltid kopplad, de är ju inte direkt så att hon flyger på en annan om hon inte är de för hon är så liten och ganska rädd för andra hundar, men sen finns de dom ägarna som har sin hund lös, och de är oftast dom som har en stoor hund, och dom ägarna håller ju förfan inte koll på deras hundar, de står i lagen att hålla din hund kopplad i sammhället där de finns andra hundar, jag var ute med carmen en gång så kommer de en hund springades mot oss, matten såg de inte alls, jag bah eh hallå? hon liksom bara men oj hoppsan kom här, till hunden
alltså jag var tvungen att ta upp carmen i famnen för hon är rädd, specielt när den kommer fram springades sådär, jag tycker de är RESPEKTLÖST, håll din hund kopplad bland andra hundar
jag bryr mig inte om den är hur lydig som helst de är inte din hund som tar skada, de är den hunden som är kopplad, för den andra kommer ju fram spingades
-nej håll din hund kopplad säger jag bara

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png