fredag 27 juni 2008

kom hem för ett litet tag sen, det vart spicy och gränden med sara&dilan:)
mycket skratt, (anders-skratt) haha bara dilan och sara som förstår, blev lite krångel med min mamma, men nu i efterhand när ajg tänker efter så är jag glad att hon bryr sig, hon kom nämligen och hämtade mig för hon vart arg att jag var på stan vid tio, för jag skulle åka buss, och jag lovar er min mamma kommer typ ALDRIG och hämtar mig, men nu gjorde hon de, och tänk dom som har mammor som inte bryr sig ALLS, jag är glad att jag har världens bästa mamma, även om hon ibland kan behandla en som om jag fortfarande vore tolv..
ska upp halv åtta imorrn, då bussen här ifrån till stationen går 8.47, tåget går 9.54 eller något sådant, kommer säkert somna vid tre inatt som vanligt haha
men nu ska jag sätta på en film och försöka somna:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png