måndag 23 juni 2008

min blogg är så tråkig, eller?
hade tänkt göra om den, men först ska jag bara ta upp en sak som jag kom på att tänka när jag kollade på femman klockan åtta, de va outsiders, hann dock bara se dom tio sista minutrarna men hann ändå fatta att de handla om överviktiga personer
jag tycker ärligt talat synd om sådana personer, de är ju skitsvårt att gå ner i vikt
och tänk på hur mkt dom vill de, för dom vill också ha en fin kropp
har ni tänkt på hur mkt lättare allt blir med en kropp utan fett hängandes över byxorna eller låren som gnider sig mot varandra så de börjar svida?
jo för om du inte har så, kan du få jobb mycket lättare, de är mycket lättare att få barn (om du nu är tjej) du slipper höra fula äckliga komentarer som sårar än så jäkla mycket fast man inte visar det, du slipper känna skuld att inte ha en kille/tjej,okej om du nu vill ha en kille/tjej för killar/män mellan 15-25 (okej vissa killar och såklart vissa tjejer) är så jäkla korkade att bara tänka på utsidan, lär känna en människa först, prata med den personen, avgör sen! de skadar väl inte..
okej nu har jag fått ur mig det här, lägger upp en bild från midsommar också eftersom jag lova att bli bättre med bilder, sen ska jag göra om lite i bloggen, får se hur de blir

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png