söndag 29 juni 2008

SKÄMMIGT

alltså ni som vet vem kissie är och läser henne blogg BORDE hålla med mig om att hon verkligen inte förtjänar att få pengar för henne blogg, jag menar kolla bara på henne
hon är 17 år och beter sig som en 13-14 tjej som fortfarande är kvar i "fjortis-åldern" ärligt talat så är de skämmigt, när man är 17 är man en vuxen person och ska inte behöva bete sig sådär och sminka sig sådär..okej nu klagar jag mycket..jag vet
men liksom nej uush förstår mig inte på henne..
hur kommer din framtid se ut liksom?
nej okej jag kanske inte heller har perfekt liv, men jag vill inte heller att mitt ska se ut som hennes..ush och fyfan

nu ska jag sätta på en film:) vet bara inte vilken de blir än, men jag hittar alltid en:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png