torsdag 10 juli 2008

COMVIQ

YES NU ÄRE COMVIQ SOM GÄLLER:D
med nytt nr dessutom 0736224379 :)
och så funderar jag på att börja blogga på devoteee:) får se hur de blir med de, ska trixa lite där först sen så kanske:)
men jag har vart hos pappa sedan fem ungefär, vi åt god mat där pizza mums, älskar när dom är ugnsbakade, och sedan har vi väl för det mesta kollat på tv, vaktat mimmi&maja medans som sov, eftersom pappa och nicke var utanför och snickrade på altanen, för det mesta längtade jag bara hem till min nys mobiiiil, nu laddar den och nästan alla kontakter har jag redan fått in (a) hihi är man ivrig så är man:D
har inte hunnit läst några bruksanvisningar (?) så ajg vet inte riktigt hur länge den ska ladda men jag laddar väl hela natten kan jag tro:D
imorrn blire skräck-torsdag hos sssssssssss:)
ska trixa lite med nya telefonen nu så hare bra
(k)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png