lördag 12 juli 2008

DAGEN LÅT

dopeboy-adam tensta

en riktigt bra låt som jag inte tröttnar på:)
nu sitter jag och sara här hemma hos mig och ska väl fixa oss lite, de blir bio ikväll-mamma miaaaaa(k) har faktiskt ganska höga förväntningar på den
går kvällen vart jätte mysig som vanligt med s&d
vi läste sånna hära "frågesakkort" från spelet wudju eller hur det stavas, en fråga kunde tex vara såhär: skulle du kunna bli tillsammans med din vänninas storebror?
haha ja, och så MIFFADE vi:) miffa är mitt nya ord för moff-fast när vi äter vindruvor och sånna dära frukter, ist för moff, för moff är mer till chips och godis tycker jag haha, så vi miffa (jag vet fult ord) men a de vart vindruvor, annanas och jordgubbar:)
mums, lägger in lite bilder från de, justja var ju och käkade på limone med "the family", de va jätte trevligt:)

a justja, lite glass var de också(a) men saras pappa gjorde grillad annanas åch då kunde vi inte motstååå glassen:)

äsh de vart inte så många bilder, mest sånna där bilder där man inte är beredd och de lägger vi inte ut:) men här har ni anders när vi satt och vänta på bussen hem och jag skulle till sara
PUSS

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png