onsdag 2 juli 2008

HEMMA

har ätit mat med mamma nu, ska gå ut en sväng med henne och vovvsingen:)
hos pappa var de trevligt, min farmor var där, hennes sambo, min syster sandra hennes två barn och hennes sambo, becca och hennes kille, sen då jag:D
nu sitter jag är med en för jävlans huvudvärk IGEN, kan tänka mig att jag dricker för lite vatten..hm?!
vill ni veta hur GALET shoppingsugen jag är, men icke sa nicke, pengarna måste sparas till danmark, hittade ett par SKITsnygga skor på dinsko idag, blev helst förälskad idom
och jag är sjukt sugen¨på vindruvor..hm de är ju inte ovanligt direkt haha
power meet ihelgen wei:)
får se om jag har lust att gå med vänner, eller helt enkelt bara sitta med mamma&anders plus alla dom andra haha, iknow boring..men får se vad jag känner för:)
nu ropar mamma att jag ska komma ut med disken från mitt rum till henne..
trevlig kväll:)

älskade mamma
bilden är från sommaren 07

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png