måndag 14 juli 2008

HOME

har nu vart hos sara ett tag:) åt där och pratade lite om danmark så som de va planerat
efter ett tag gick vi ut, sara jag och dilan, älskar att prata med er om bara ALLT, älskar att bara vara med er<3
vi prata och pratar för den delen väldigt mkt om framtiden, men iallafall tänkte jag dela med mig lite av det här i bloggen, vi vill veerkligen åka till malta nästa år 2+1, de är skola i två veckor och semester i en vecka, och så när vi har gått ut ettan på gymnasiet så vill vi åka till spanien, och när vi är runt 21 dååå *trumvirvel* UUUUSA:)
hahaha, ja man önskar att man vore richbitch, men a de gäller verkligen att försöka spara, jobba och bara a spara haha:)
nej men jag hoppas verkligen att mkt av det som vi vill blir av, om man verkligen vill något så ska man inte ge upp för att man inte har pengar för om du verkligen vill något så JOBBA för de och verkligen spara:)

justja, jag och sara tog oss lite glass(a)

och så när jag kommer hem så välkomnas jag av min sjuka hund som sover såhär:)


men hon är även väldigt söt när hon sover(a) babyyyy

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png