tisdag 15 juli 2008

HÄRLIG DAG

vaknar ungefär halv tio av att carmen vill gå ut ur mitt rum, dock för att spy denna gång haha, euk hatar hundspyor, gick tillbaka till sängs, och precis när jag har slumrat till så ringer mamma kvart i tio ngg, a så prata jag med henne sen går jag tillbaka till sängs och ännu en gång precis när jag slumrat till så ringer pappa klockan tio haha, aja då vare bara att gå upp då
vi gjorde oss iordning och tog bussen ner mot stan, köpte med oss mat och trallade iväg till kajen för att sitta där och äta, riktigt mysigt faktiskt
sen ville madde och jag baaada, då gick vi till bron, och jag säger att de är en galen stege kom typ inte upp haha, fast de är nog inte värre än när sara skulle upp den dära kalla dagen haha(a)
iaf vi bada, sen gick vi vidare mot stan för att ta bussen hem, jag skriver inte så "detaljerat" för då blir de så långt och tråkigt att läsa haha, men här kommer lite bilder

här ser ni våran mumsiga mat:) de blev pizza för mig och becca för vi vart väldigt sugna på de, madde tod spicy:)

påväg till bron för baaad:) justja carmen ville följa med(k)

carmen ville äta resterna hahah

hahah, okej nu ser man inte så bra men efter en dag ute så är man REDFACE as usaul äckligaste håret med PUSS på de verkligen

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png