torsdag 10 juli 2008

MYS KVÄLL HOS S.

ja de vart ju då en riktigt trevlig kväll hemma hos sara med dilan:)
kollade på saw 1, och jag kan säga att den filmen var RIKTIGT sjuk, har ju sett alla andra saw filmer utom den, och jag kan lova er, att om jag inte hade sett alla dom andra tre innan så hade jag inte fattat ett DUGG av denna..
vart lite av the ring senare också, åkte hem i andra pausen
men eftersom jag har en mobil med en bra kamera nu så ska jag försöka ta bilder på dagarna, haha ska se hur de kommer gå men jag lägger upp några här nu från kvällen
PUSS

sockerpinglorna här då;)

sedan vårat goda mumma för kvällen:)

måste bara lägga ut en bild på min älskling, som ALDRIG vill vara med på bild, men här fick jag henne allt:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

söta tjejer:)

JESSICA MOLIN sa...

mkkkt söta:)

Anonym sa...

fula tjejer :) //dilan

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png