fredag 1 augusti 2008

DAGEN INKÖP

jag var ju ner på stan idag, bokade klippning och slingning hos min kusin:) de blev den 18..ush långt kvar ju haha men dom hade fullbokat jätte mycket nu innan skolan börjar igen..jaja de blir iaf innan skolan:)
men här kommer en bild på mina kööööp

vanlig svart t-shirt från bikbok
grått linne-bikbok
ÄLSKADE mussepig t-shirt lindex
höststövlar-dinsko

jäkligt nöjd med dagen köp:) ska ner i morrn på stan med sara, då ska jag försöka hitta gråa leggings, sen ska jag inte handla så mycket mer,ska på kryssning med min farmor den 6 och sen så fyller jag om ett tag, och klippningen och de kostar ju en del:) sen ska jag lägga undan pengar så ja här kan man inte shoppa loss:) haha men nu ska jag kolla efter om vi har något att kääka puss

MADDE: jag vet att du älskar min musse trööööja PUSS PÅ DIG

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png