lördag 2 augusti 2008

DAGEN INKÖP

hann inte skriva något när jag kom från stan, eller ja efter stan åkte jag till sara, sen GICK jag faktiskt hem:) hurtiga jag haha
nej men kom hem och åt mat och så, kolla på tv spela lite kort med syster sen får de tillbaka till sara, med cykel denna gång
men jag fick med mig mina gråa strumpisar hem:) och en kofta från gina som jag har kollar på lite då och då hehe pussss
men bilder på de får ni i morgon för jag har inte orkat alls, huvudvärk och massa blä
och jag måste bara berätta att när vi var i norrland så gick jag in i våran "mini-grill" som vi har och nu har jag ett brännmärke på smalbenet, och ni ska bara veeeeta hur jäkla mkt de kliar, alltså de gör ont också så de går inte att klia:(
fyfan säger jag bara klaaantig
men nu ska jag snart sova för huvudvärken dödar mig
som sagt bilder på koftan och strumpisarna i morrn:)
godnatten

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png