måndag 25 augusti 2008

godmorgon

kunde verkligen inte sova i morse, buhu haha men de gjorde inte så mycket
jag har nyss vart på morgonpromenaden med carmenzita
pratade med madde i går på telefon, de finns en hemsida som man kan ringa till ett usa-nr (som madde har nu då) i ca 10 minuter gratis de är ju bra:D menjag ska berätta lite vad hon sa
just då när vi ringde så satt hon i bilen påväg in till las vegas för lite shopping in till skolan, där får man ju inte ha på sig vad amn vill, man får inte ha linnen, korta shorts elelr kjolar, inte flipflop och inte t-shirt m,ed för stort tryck, de är säkert massa mer men jag kan inget nu haha
men ohn har fått en jätte snäll familj säger hon, dom går i kyrkan varje söndag fast hon sa att de inte gjorde så mycket..
men ja vi hann inte prata så mycket men hon verkar ha de jätte bra där borta iallafall:)
nu ska jag kila till skooolan
ha en bra dag:)

NÄSTAN dagens outfit, hinner inte ta bild och jag har chinos men inte den där tröjan
jag har min musse-tröja:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png