tisdag 26 augusti 2008

korv på ikea

hann inte skriva så mycket efter skolan för jag och min kära moder skulle åka till intersport för att pröva våra nya tillberga overaller, kan ju bara säga att dom var huuuuuuur sköna som helst och jag kommer verkligen trivas i min:) och justja på tisdagar kommer vi träna 21.00-22.30 alltså skojaaar dom? fyfan säger bara ett ord TRÖTT
iallafall så svängde vi in på ikea för en liten korv(a) mums HUR goda som helst och bara 5 ynka kronor:)
men nu är jag hemma och har nyss ätit:) har inga läxor, eller jo en liten till svenskan men de tar jag från morgondagens vlt så ja
men nu ska jag kolla in lite på shoppingsidor:D
peace out
eller justja, fick ett gratulationskort av min kära madelen från usa här får ni se en bild:D

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png