lördag 23 augusti 2008

MELLANRUMMEN

jag vill ha stöööörre mellanrum i mina inlägg men jag vet inte hur man göra, och jag tror madde vet men lätt att fråga henne, får hålla utkik tills hon kommer in på msn
var ju hos min pappa idag, de va trevligt:) mimmi och maja är alltid lika söta hahaa
åt lite mat där och så, ska dit igfen på måndag eller tisdag för då hade dom tänkt fira mig
jag kollade nyss på miss secret agent och den är alltid lika rolig hahaha
jahapp i morrn 15 barre haha, känns verkligen inte som jag fyller, jag vet inte varför
jag önskar att jag fortfarande var lika överlycklig som för två 5-6 år sen när man inte kunde sova dagen innan och vakna tidigt innan dom hade kommit in och sjungit och låtsades sova för att sedan vakna upp av deras ljuva gratulationsstämmor haha
men nej icke..
men nu ska jag fixa med lite bilder, slänger upp en bild på mimmi&maja(k)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png