söndag 31 augusti 2008

NRJ

ja jag och sara vaknade upp här, sen så när vi satt vi bordet då sa hon helt plöstligt ja du vet ju att vi brukar alltid göra något när någon fyller, så jag satt sär dom ett frågetecken, men så visade de sig att sara,dilan,häll,maria och sabat hade bjudit med mig på NRJ, de är nog den bästa presenten jag fått, vi hade så jäääääävla kul, dom bjöd på tåget och maten och NRJ var sååååå roligt
hade:
huvudont
ryggont
ont i fötterna
men ändå stod jag och hoppa som fan, nej de va obeskrivligt kul med mina flickor
kan inte beskriva hur jäkla tacksam jag äääär<3
nu kommer bilder iaf haha

mums godaste maten<3

konstiga människor som demonstrerade om typ kriget mellan ryssland och georgien tror jag hahah

mycket folk plus galen hårfärlägning dä mitt framför hahah

träffa på thea och josefin också:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png