måndag 4 augusti 2008

REGNNNNNNN

okej fyfan vad de reeeeegna, jag spyr på de här vädret
iallafall sov hos sara från igår till idag, i går kolla ju vi på film med sebbe&dilan, och hahah sebbe hade sönder en tallrik och saras säng fast sängen gick att laga de va bara madrassen som gick ner, men a jag och sara var väldigt trötta så vi somna ganska ovanligt tidigt
vakna idag, fixa oss drog ner på stan en snabbis för sara skulle köpa en sak, kom hem gjorde iordning maten och inväntade sabat som kom till slut och vad bruuuuna hon är:(
men iallafall vi åt mat och bara pratade, och vi som trodde häll skulle komma hem i natt så hon också kunde vara med:(, väntade och väääntade på henne hahah
men mamma och anders kom och hämtade mig för de regna så mycket, tack för de annars hade jag vart jäääääkligt blöt
justja, jag ooch sara gick in i skolan också för vi såg att den va öppen och där träffade vi david som vi INTE kommer ha i so:/, och vi saaaaaaaaknar alfredo redan baaajs på att han slutade

vi saaaaknar alfredo:(

our lovely food:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png