söndag 28 september 2008

godmorgon

tänkte skriva lite om gårdagen, och lägga in outfit bild och lite ja:)
men träffade frida, ida och sara på stan och vi begav oss mot gränden för dom skulle äta och jag som hade ätit hemma, hemgjord pizza ju mums, fikade bara
jag tog något nnytt igår en latte med vitchoklad verkligen goood:D
så jävla roligt när ida härmar folk hahahaha speciellt när hon härma frida hahahaha
men efteråt så gick vi till fjortisdicot hahaha, ja ni hör ju namnet, alltså vi gick inte in för vem vill slösa 50 spänn på de där liksom?:D
skulle sovit hos sara men orkade inte haha(a) får bli en annan gång va ju ändå jääävligt länge sen faktiskt hahah bäddsoffan skriker efter mig hahaha
men ja idag då? blir väl en plugg dag kan jag tänka mig lite mycket saker nu i veckan

börjar med outfitbild:), nya skinnjackan på de där också mums
men har inte fått någon bra bild på den än men de kommer sen:)


nya söta väskan från bianco

var bara tvungen att ta för och efter bild på pizzan:D
min sida ser ju så jävla god ut, äkta hawaii ju


efter

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png