söndag 14 september 2008

gårdagen

hej, vaknade upp i mamma&anders stora sköna säng i morse:)
nu hade jag tänkt berätta lite om gårdagen, jag och dilan åkte ner till stan för att äta på gränden, och ja som alla säger så har dom världens godaste fläskfile med pommes mums verkligen, efter lite gående så mötta vi upp josefin och thea för lite fika också, mycket prat och skratt hahah jag hade en jätte trevlig kväll:)
gubben som plinga dilan hahahaha, de är ingen ide att jag skriver om de för ingen kommer fatta och så a;)
men vad ska jag göra idag då? jo jag vill ju ner på stan, men kanske inte är så bra, haha måste spara mina pengarn och nu när jag tänker efter så måste jag nog verkligen de så a haha


dilan du får säga till om jag ska tabort:)

3 kommentarer:

dilan sa...

hahah nej du kan ha kvar den, men jag va jävligt blek, men ja, hahah och jag hade oxå jätte trevlig, och han som plinga hahahahah

Anonym sa...

fina bilder hörrudu haha:D
och jag hade med trevligt:)

JESSICA MOLIN sa...

vad bra:)
ja mkttt fina

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png