onsdag 3 september 2008

hellojsan

haha nej blev inget skrivande efter skolan idag heller, men jag ska berätta lite omm min dag:) skola som vanligt, inget nyss tror jag inte men iallafall i morse när jag skulle åka till skolan så började de SPÖREGNA så jag cyklade ner till bussen ist, och blev blöt ändå men aja inte lika mkt iallafall, sen så kom bussen och jag fick panik för jag skulle skicka biljett sms, så skrev jag fel och och allt så jag var tvungen att göra om de, och hoppas för allt att de dära felsmset inte drog 9 kr
ja stressad morgon haha, sen när jag skulle hem så stanna inte bussen vid rocklunda för dom bygger om så jag fick åka ända till nästa station, så jag gick ända tillbaka för att hämta min cykel haha fyfan
iallafall sen kom jag hem och kolla på prison break åt mat, sen åkte vi iväg till syster:)
nu sitter jag här och är trött, ska kolla på idol senare haha de är så jävla kul när de är auditions eller hur de stavas
så ha en trevlig kväll:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png