fredag 5 september 2008

im home

hemma, älskar fredgar:) bästa skoldagen och skönaste lektionerna så ja;)
tyvärr så vart de ingen outfit bild för nu när jag kom hem bytte jag om till träningskläder direkt eftersom jag har träning idag klockan sex
fick tillbaka mattediagnoset, ja kan ju bara säga hur sämst de va hahah 18/30
ingen i min mattegrupp fick 20 eller över, ja hade iaf näst bäst(h) hahaha fast ändå dåligt resultat så ja bajs
vad gör jag nu då?
sitter här äter lite mörk choklad och dricker mjölk puss på de(k)
kanske inte är så bra innan träning men en liten bit går alltid:)
nu ska jag kolla lite på one tree hill yep

justja
här ser ni min aktie som vi gjorde i sjuan på datan

och min satt uppe för ja, *host vann ju utan tjejerna oohyeah
hahaha de gick så jävla bra för mig och mina aktier, tänk om de hade vart
på riktgt, kanske jag hade vart rik nu då?:D

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png