tisdag 16 september 2008

IM PISSED

skola idag, som vanligt, träningsvärk efter gympa med seb haha
efterskolan så hade jag one tree hill och gg och pb som väntade på mig, nya avsnitt mums, men ska inte avslöja något här ifall de är någon som inte laddar hem som jag(fy mig)
men de jag har hållt på med nu i typ en timme är att träna på genetiken och korsningsschema och en sak är säker jag kommer fan aldrig klara mig på de hära provet för jag fattar INGENTING, och becca föstår inte heller för dom hade inte sån här genetik och mamma fattar ite heller, alltså jag är så arg just nu att jag nästan gråter, alltså förstår inte att jag har så svårt med NO verkligen, fysik och kemi också
jag beeeehöver verkligen dom hära poängen, verkligen alltså vet inte vad jag ska göra, ska prata med katarina på lektionen på torsdag, hon kanske kan hjälpa mig på behovs-tiden eller något
men nu ska jag duscha och sen kolla på idol, och tänkte possitivt
MÅSTE klara de och inte bara sikta på g för som jag sa så behöver jag verkligen dom här poängen

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png