tisdag 2 september 2008

ojdå

hoooppsan, nu har jag inte hunnit skriva efter skolan, för vet ni vad
när jag kom hem så väntade one tree hill första avsnittet på säsong 6 på mig:):):) de började dåligt och slutade VÄLDIGT dåligtttt jag kan inte vänta tills nästa tisdag buhu
första avsnittet på säsong 2 av gossipgirl väntade också, och de va mycket bra de med:)
sen så nu väntar prison break woooooho:D att tv program kan vara så HIMLANS bra..fyy
men jag har no läxa´till imorrn också, inte så svår så den tränar jag på lite senare:)
har lovat mig själv att bli bättre på läxor, får börja med den hära eng-läxan som vi fått mkkkt glosor buhu haha
nej nu ska jag kolla på prison break WOWO<333
justja, hade glömt bort att vi har träningar på fredagar....FREDAGAR!!! då man är som tröttast och bara vill hem och dööö fy och bajs

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png