lördag 22 mars 2008

22 ma' rs pååskafto' n

hade ställt min klocka på halv tio idag, eftersom pappa skulle komma och hämta mig och becca vid lunch, men vaknade ju halv nio, kul:) så gick och la mig i mamma och anders säng och kolla på tv lite, så skönt att dom inte är hemma ahah, iallfall pappa kommer och hämtar oss vid lunch, sedan tror jag nog att vi ska åka hem till lindas syster, (pappas tjejs syster) och äta mat där! jag längtar som fan efter carmen:( och jag längtar eeeeeeeeeeeeennu mera till imorrn för då är de james blunt SOM JAG HAR LÄNGTAT IHJÄÄÄÄÄÄÄL, de är jääävkligt tur att man kan alla hans låter h3h3h:) de blir att gå på stan innan de då:) fast de är inte öppet så länge så får ta vara på tiden haha.
nej nu ska jag snaty börja fixa mig, när pappa säger "jag kommer vid lunch" då kan de vara mellan 11-15 haha man vet aldrig med honom:)

kyssssar

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png