måndag 24 mars 2008

PÅSKDAGEN-STHLM-JAMESSSSS BLUNT<3<3<3

MÅSTE LÄSA ALLT NU:D
började med att jag vaknade upp hos pappa:), tog mig en dusch lekte lite med mimmi&maja, fixade mig åt frukost och sedan skjussade pappa mig till sara som vi därifrån skulle bege oss till huvudstaden:) vi kom fram (jag, josefine och sara) och gick runt i lite affärer:), köpte ÄLSKADE skor:) t-shirt, shorts, bolera, trosor, och rouge:) tror de va allt:D så glad med dageeeens köp:D, vi gick i ganska många affäer, DAGENS höjdpunkt var ju när en kille kom stormandefram till sara och läspade och bah; hej jag skulle bara vilja säga att du är snygg, jag är lite påhoppande nu men jag brukar vara sån (tror han sa de) så jag skulle vilja fråga om du vill ta en fika med mig?: sara: eh nej jag är bara 14 han: mn ag är bara 91;a hahahahahahah han va inte enns de, men jag LOVAR om ni hade vart med fyfan vad vi garva han läspade ju så sött också hahaahahahhaha kom tårar, alltså gud vad vi längtade till jamessssss, tiden giiiiick och äntligen satt vi där i hovet, och först så lyssnade vi ju på de sugande förbandet men sen kom HAAAAAAAAAAAAAAAAN<<3<3<3<3 fyyyyfan de va så jävla bra, kan ju säga att de kom MYCKET tårar ååååååh ville inte åka därifrån, kan inte beskriva! måste ju lätt gå nästa gåååång<3<3<3 HAN ÄR JU FAN BÄST:o ALLA LÅTAR OCH ALLT<3, men sen tog de slut:( och vi åkte hem:( men är ju glad för dagens köööööp:) men de här blev typ en lång dag i kortversion, kan ju säga att jag inte har skrattat såhär mycket på J Ä V L I G T länge:) TACK FÖR DAGEN SARA OCH JOSEFINE!
och när ni träffar oss så kan ni förstå varför vi garva så mycket till killen som kom fram till sara, och de har hänt en massa mera idag men jag orkar inte skriva för klockan är halv ett och jag är så jäkla trött, men nu vet ni på ett ungefär hur de har varit, och de har vart så jäkla kul, kan inte beskriva känslan i hovet<3 ååååh
nej nu skriver jag för mycket hahahaha tråkigtför er att läsa men ni måste:D och orkar inte skriva så mycket om påskafton, vi var hemma hos lindas syster iallfall, pappas tjejs syster de va trvilig, kan ju säga att jag inte har vart så mätt på jäkligt länge ahahah, tre påskägg fick man ju också:) tack för de:)
nej fan nu ska jag sova och drömma fina drömmar haha:D byyyyyye

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png