måndag 24 mars 2008

den 24 mars!

vaknade vid nio idag, skönt att få sova sen gårdagen, fast jag vill tillbaka till den endå<3
åt frukost och fixade mig lite sen skulle vi åka till mediamarket-homeaffären-hadla-pizzahut med familjen:) första gången på mediamarket för mig h3h3, dom har saker kan man ju lugnt säga haha:D
nu är jag hemma och drömmer om att åka till USAAAAAAA, jag vill som faaaan! kan jag inte bara ha gått klart skolan och ha hur mkt pengar som helst och bara dra:o?
och så längtar jag till sommarlovet som fan..
men nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske blir core på friskis och svettis med madde ikväll, men jag vill ju sågärna se på so you think you can dance, hehe:)
men om jag inte ska på core så säg till om någon vill hitta på nått ikväll:D kolla på so you think you can dance(a)?

LAT 'ER

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png