tisdag 25 mars 2008

25 mars 2008

aj aj aj, fan vad ont i halsen jag hade idag när jag vaknade, kände mig helt snuvig också, inte bra på en början på påsklovet!
ush de är redan tisdag, känns som fredag h3h3. gick upp vid halv tio idag, gick och la mig i mamma och anders säng och kollade på parlamentet. lånade maddes data också, (bärbara) eftersom hon inte skulle va hemma och inte behövde den:) så jag la mig och kolla lite på eva&adam som hon hade på sin data haha:D
vid ungefär tre så frågade dilan om någon ville följa med till gymmet, så de gjorde jag, tänkte att min hals hade blivit bättre efter lite vatten:)
så vi kom dit vid halv fyra ungefär ochj började, vid fem kom frida och mrkoci och joinade oss:) så vi va där med dom till sju haha, galet 3,5 timme hahaha:D men de va skönt faktiskt, så jag kom hem runt halkv åtta eftersom och åt mat, sen ville frida träffas litë, men jag sa atrt de blev så sent nu eftersom jag inte enns har duschat och ätit och så..så de får bli någon annan dag:) de är ju so you think you can dance idag igen:) wiihu, så ska kolla på de om ca 10 minuter:) sen ta mig en skön lååång dusch, säg till om någon vill göra nbått i morrn:)

LAAAAATE 'R

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png