torsdag 20 mars 2008

torsdagen den 20 mar's twotousand 8

vaknade upp i mamma och anders sköööna säng imorse:) eftersom dom är i norrland så sov jag där i natt zzZZzzZ
gick upp och fixade mig, jag var den enda som va uppe för madde va ledig och becca är sjuk, eller ja nu är hon på bättring:) skola som vanligt idag, hatar teknik som vi hade först på morgonen, sedan sven som jag hatar lika mkt haha, lunch och svenska, på svenskan skulle jag lämna in min matteläxa till seb för han skulle ha oss, och jag letade som fan efter boken i min väska men tror ni inte att jag glömt den eller:o? så de va ig på den läxan då åååh, hatar att jag glömde den.
vi hade ingen gympa idag, de va skönt:) de va ennu ett lärar möte!
ska till ku lite senare ikväll, sen sover jag hos sara:) va faktiskt ett tag sen nu haha

jag saaaaknar min voovvve<3<3 jag har inget att gosa med eller krama bläää:(
jag kollade på step up 2 idag:), den va väl sådär, trodde faktiskt att den skulle vara bättre, den slår inte ettan iallafall.
och one tree hill säsongsavslutning 5 slutade SKIIIIT, tur att de kommer nya den 14 april, kommer längta ihjäl fan.
nej nu ska jag packa lite mera.........byeee

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png