onsdag 16 april 2008

fortfarande ont i jäääkla halsen, snuvig och ENNU mera hostig..ush fy och blä på förkylning.
de har iallfall inte vart så mkt läxor denna vecka, så de får man ju vara glad över iallfall:) hade utvecklingssamtal idag, pappa kom och seb läste upp mina omdömmen, mkt fina:) sen hade han ju sitt så kallade "betyg-snack" dom i min klass fattar haha eller så har han dragit den historien för alla klasser som han har lektion med:D men iallfall min pappa var mkt stolt över mig och jag är väl själv de förutom no men de får man ju stå ut med och kämpa vidare.
de har väl vart en helt okej dag, som onsdagar brukar förutom att man inte kan andas och har världs-hosta men men, imorrn börjar man ju iallfall tjugo över tio så de får man ju tacka för:D ingen teknik..sen efter skolan ska jag och syster hem till pappa och sitta barnvakt för dom ska på någon konsert eller vad det var, så de ska bli mkt trevligt.
nu är jag veeerkligen shopping-sugeeeen så ni inte kan ana...........
GE MIG PENGAR PLSSSSS

nej men har väl inte så mkt mera att berätta för er:) soo gå and live your life KYSS

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png