tisdag 15 april 2008

oonti kroppen som F A N just nu, jag orkar inte med någonting och jag orkar inte göra nåtttt, ont i halsen, hostar som en galning och de rinnner i näsan och blåsor på tungan? hm på g att få förkylning eller? kuuul, helt slapp idag i skolan vanliga lektioner, fick reda på att vi ska ha seb i gympa nästa termin alltså i nian wei:) MEN inte karwan i svenska:o? jag vill ju ha haaaan bläääingen klf idag och typ ingen vanlig so så de va ju ganska skönt iallfall, justja och idag på matten så kom seb med glass till alla(a) söta han:) han tyckte vi hade gjort bra ifrån oss på våra diagnoser och jobbat mkt bra på lektionera:) så de va gott,
sphagetti med någon kebabsås till lunch helt okej och ef´ter skolan så gick jag och dilan till bellevue och gymmade, och föreeesten så gick jag och min syster till skolan i morse:D kände mig faktiskt liiite stolt:D eftersom de är en bit, tog iallfall en halvtimme så ja:) becca kom senare till gymmet också, men de blev en kort stund idag för jag kännde mig inte alls bra och becca va trött och dilan va nog trött också haha:) så vi gick hem och gjorde iordning mat och nu ska jag kolla på one tree hiillllll som de nyss har kommit ut en nytt avnsitt på:D:D:D:D och unna mig en liten kaka(a)

kysss

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png