måndag 14 april 2008

okeeej, back in "blogging" dåra haha:) de blev ju ett ganska långt uppehåll där då, men nu tror jag att jag har bestämt mig för att börja igen, precis som jag har bestämt mig för att köra igång med handbollen igen- känns MKT skönt och roligt:D
antar att ni då vill höra om min dag:D? måndag morgon, ja vad ska man säga, lika segt dom vanligt sven på morgonen ,matte och lunch, sen svenska och vi som ska ha redovisat våran svenska redovissning för typ en veckasen men karwan håller på att skjuta upp de hela tiden så ja, men jag känner mig nästan bara lättad för jag hatar att stå där och redovisa själv så haha ja, efter skolan cyklade jag ner till stan hurtiga jag:) gick med sara och sabat, och vi letade praoplats och vi hoppas på en på grekiska:D:D goood mat där också hehe:) sen skulle jag egentligen följa med sara&dilan till gymmet, min min kropp känns inte på topp nu såhär efter handbolls helgen, imorrn blir allfall en ganska hurtig dag, bestämt att jag och syster ska ta en promenad till skolan de känns skönt, sen TROR jag att de blir gymmet, beror på hur mkt skolarbete jag har att göra, OCH JAG FICK VG- PÅ MIN SO:D snacka om att jag blev glad att höra de:) så jag kunde komma på andra tankar och bort från ig-no provet ush,

sitter nu här och keekar på mina goda vindruvor mums, inget godis eller onyttig heter iveckan nu jessica:D nu är de andra saker på g här:) så om ni ser mig äta godis i veckan så FÅR ni slå mig jag erbjuder haha:D nej nu ska jag snart sova eftersom de blir att gå¨upp liiite tidigare i morrn eftersom de blir promenad till thee school:) så SEYA

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png