söndag 6 april 2008

oooooj nu har jag inte bloggat på hela helgen, känner mig lite lost när jag inte gör de, men i fredags kväll var jag inte ehmma so jag skrev att jag skulle hahaha, utan jag åkte hem till sara och var med rille och martin, trevligt de, åkte hem sen och sooooov ut, vaknade sen vid halv elva på lördagsmorgonen av att mamma kom in och skrek frukost som vanligt, och så fort honöppnade dörren kännde jag en jääkla vitlökslukt blää, dom hade gjort äggröra med vitlök ush, så de blev ingen öggrör för min del, men därimot så vart de iallfall fruktsallad, mummma, sen tog jag mig en dusch och fixade mig för ajg skulle senare ner mot stan med sabat och josefine:) vi gick och letade praoplats, frågade nästan på alla ställen känndes det som, men nu har vi nog ett, på skopunkten:D:D vi skulle komma tillbaka på måndag och prata med chefen, hoppas på att de blir där=D=D, sen köpte jag nya leggings och lösnaglar, så sara fixade mina naglar på kvällen sen:) vi lunchade också på cornette bar<3 mums vad jag har saknat de stället alltså, så himlas god mat:D blir nästan förmycket äta på stan för min del haha, men sen åkte jag och josefine till karamellgubben, och sen kom hennes pappa och hämtade henne där och jag cyklade hemåt och städade lägenheten för mina 200 kr:) sen kom lite gäster och jag åt mat och sedan cyklade jag vidare mot sara, skulle sova där, ja vi hade väl mysigt haha tills kvällen kom ush haha orkar inte skriva ni kan fråga i skolan ist:) men v somna och vakna på söndagen och nu idag har jag vart hos min farmor och hälsat på döär för mimmi och maja var där också:) så ja där har jag spenderat in dag, får se omjag och becca åker ner och solar sen ikväll, nu ska jag iallfall plugga till no läxförhöret i morrn så goodbye

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png