fredag 4 april 2008

snacka om att man är trött nu liksom! ush och fy, hk provet imorse gick faktiskt bra, men så säger jag ju om alla prov och endå blir de ett ig hahah, fast jag skrev faktiskt väldigt mycket, skrivkramp, sen var de matte och den var ju som vanligt, iallfall för våran grupp, dom andra hade vists kängerumatte eller hur de va, hatar de så de va tur att vi inte hade de:) luuunch, var ju hungrig som F A N, så de blev ris, kyckling och currysås de går ju ner, engelska sen óch jag älskar engelska så de va ju tur haha:) eftr en engelskan så hade vi håltimme i en timme, då var jag och sabat ute vid jouren, så kommer seb och leffa lite halvspingande, ricard som också är där frågar vart dom ska då, ska dom till vl för seb hade tydkligen tappat sina jobbnycklar på bussen, klantiga han, så vi frågade om vi fick följa med eftersom vi hade hål och gympa sen med leffe ändå, så vi hängde på ner till vl en snabbis, och som tur va så var ju hans nycklar där så då hade han jäkligt tur, åkte förbi våran nya lägenhet så jag visade dom vart jag skulle flytta=D längtaaaaaaar som F A N haha:D sen hade vi gympa, jag och sabat körde uppvärmning haha men de blev lite missförstånd där med leif beeerg, men ja sen hade vi styrka och de va jobbigt må jag lova, sen avlappning och sedan biiiika hem, nu ska jag slaaaaaappa hela kvällen för jag är ALLTID så himlans trött på fredagar så goodbye:)

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png