torsdag 3 april 2008

oj oj oj nu blir de snabbbloggmning här, kom hem från ku för typ en kvart sen och klockan är nu tio, och jag ska duscha oc hinna träna lite mera på hk för ajg har ju prov i morrn ussh fy och blä, men ja dagen har väl varit helt okej dagens: leggings+shorts, vtt linne +rihannalinnetöver sedan en bolera
oj ahah de lät som värsta mycket:D
teknik i början sen sven sen svenska bild och gympa, och som jag skrev i går så skulle vi ha bip test idag, slog iallafall mitt rekord med ett sånt dära pip ahahaha:D men jaja:) sen åkte jag till konfen vi planerade klart våran redovissning sen skulle vi träna men då va kyrkan upptagen så jaja, satt och slappa och bara prata, mässa och sen ku:) så där ha rni min dag i snabbversion
fint väder idag som vnaligt så i morrn om de är lika så blir de nog tunna leggings, dels ocså för alla mina andra är sönder nu ahah:) men ska ta mig en dusch nu sen hk så de blir goodbye för min del

<3

Inga kommentarer:

http://i28.tinypic.com/2qmg7rr.png